טכנאי גז מוסמך באורנית

עם ניסיון עשיר ושירות אדיב ומקצועי, גז 365 מהווה את הבחירה הבטוחה ביותר עבורך. בגז 365 תיהנו מכל שירותי הגז הביתי במקום אחד.

  • התקנת תשתיות גז.
  • איתור וטיפול בדליפות גז.
  • התקנת והחלפת כיריים.
  • התקנה והחלפה של ברזי גז.
  • הזזת נקודות גז.
  • טיפול בתקלות בתחום הגז הביתי.
  • התקנה ומכירת מחמי מים בגז.
בואו ליהנות משירותי גז ומחממי מים מתקדמים שיעניקו לכם ביטחון מרבי וראש שקט.
אדיר רייבי
אנו פועלים על פי חוק ובהתאם לתקן הישראלי המחמיר (תקן 158). בכל עבודה ובכל שירות, אנו שמים דגש על כל פרט ומקפידים על ביצוע עבודה יסודית ומקצועית לביטחון מלא של לקוחותינו.

שירותי גז באורנית

מערכת הגז היא אחרת המערכות השימושיות ביותר בבית, ולכן כל תקלה בה תגרום לנו להזמין טכנאי במהירות ולפעמים, בשל הדחיפות, אנו מתעלמים מדגשי בטיחות חשובים. במאמר זה נלמד מהם הדגשים, ואיך לזהות תקלה במערכת הגז?

 

מתי עליי להזמין טכנאי?

חשוב לדעת כי מערכת הגז היא אחת המערכות השימושיות בביתנו אך גם אחת המסוכנות. לגז הבישול אין ריח, טעם או צבע ובשל היותו גז דליק הוסף לו ריח שנוכל לזהות דליפות. במידה ואתם מריחים ריח גז חזק, מצב זה יכול להעיד על דליפה בצינור גז ולסמן תקלה. במידה ואתם מנסים להדליק גז והלהבה נמוכה, וכל זאת כאשר בלון הגז עדיין מלא, ככל הנראה ישנה תקלה. עוד אינדיקציה היא חשבון הגז שלכם, במידה וחשבון הגז שלכם גבוה, יכול להיות כי ישנה דליפה המעידה על תקלה, ולכן יש צורך הזמנת טכנאי לבדיקה.

 

איזה טכנאי עליי להזמין?

ישנם חמישה סוגי רישיונות לטכנאי הגז אך רק שני הסוגים הראשונים ראשיים לטפל בתקלות בבתים פרטיים. מתקין גפ"מ רמה 1- טכנאי זה רשאי לטפל בכל מערכת ותשתית הגז הביתית, הברז ובלון הגז, כולל כל הנקודות. חשוב לזכור כי הוא אינו יכול לטפל במערכות גז שכונתיות, מכלים או צוברי גז. מתקין גפ"מ רמה 2- ברמה זו הטכנאי רשאי לטפל במערכות גז בלחץ של עד 10 טון גפ"מ (גז פחמימני מעובה). כיוון שמדובר בלחץ גבוה מערכות אלו יתאימו בדרך כלל למסעדות, בתי עסק ושכונות מגורים.

 

לסיכום:

אל תתביישו לשאול, רק טכנאי מוסמך בעל רישיון ראשי לטפל בתקלות הביתיות שלכם, מדובר בבטיחות שלכם. ולכם תושבי אורנית יש לי המלצה עבור טכנאי גז מוסמך ובעל רישיון באזורכם אשר יבצע את העבודה בצורה הבטוחה ביותר. חפשו גז 365.

גז 365 הוקם ומנוהל על ידי אדיר רייבי, טכנאי גז מוסמך מטעם משרד העבודה ומעניק מגוון שירותי גז למאות לקוחות ברחבי הארץ. אנו עובדים ומספקים אישורים לכל חברות הגז תוך הקפדה על כללי הבטיחות המחמירים ביותר.

מספקים אישורים לכל חברות הגז
גז 365 טכנאי גז מוסמך

מחמם מים ביתי על גז

חוסכים בעלויות ונהנים ממים חמים
24 שעות ביממה

בדיקת תקינות גז ביתי

עברתם דירה? אחרי שיפוץ?
עברו מעל 5 שנים מהבדיקה הקודמת?

התקנת תשתיות גז

הנחת צנרת והוספת נקודות גז
בהתאם לתקן ע"י טנכאי גז מוסמך

להצעת מחיר ומידע נוסף

השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם עם כל המידע!

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

קבלתי שירת ועבודה למופת! אדיר הוא איש שלא היה לי חבל אל אף שקל ששילמתי לו (עושה שיפוץ עכשיו ונתקל בהרבה בעלי מקצוע מנ….. ) אדיר זה חוויה. ממליץ בחום!!!!!!
תמונה
אלכס א.
שערי תקווה 16/01/2020
שירות מעולה, מקצועי וזריז
תמונה
לינוי
אורנית 13/12/2019
חיפשנו איש מקצוע להתקנת כיריים באופן דחוף הגענו דרך האתר לבחור בשם אדיר ענה באדיבות על אף שזה היה במוצאי שבת מיד קבע פגישה למחרת הגיע בזמן והתקין ובדק את הכיריים באופן מקצועי בחור מקסים !!!! במחיר מאד מאד הוגן ממליץ בחום עליו תמיד תודה רבה לך !
תמונה
ניסים ח.
הוד השרון 17/09/2019

אזורי פעילות מרכזיים

דילוג לתוכן